Do you feel lucky, punk?!

Jag måste läramig bloggen. Hälften är som grekiska, förstår inte alls hur man lägger upp vissa grejer eller hur man fixar kategorier. Någon som är skillad enough att hjälpa mig? Men iallafall, nu kör jag på bloggen så ser vi vart det leder. Det är ju verkligen asbra (att använda "as" eller "asa" som ett prefix har blivitlite av min grej just nu, vet varken varför eller hur det började men skit samma). Hur började meningen? Ja justdet, det positiva med att blogga. Man kommer verkligen ihåg det speciella man ville skriva ner just då. Och när man sen kollar tillbaka på gamla inlägg minns man vad man gjorde just då. Det är ju asa(?!)kul att  kunna läsa det sen. Det mesta kommer säkert glömmas bort annars. Ungefär som en dagbok, dock på ett betydligt mer opersonligt plan.

Okej, en sak som jag kom underfund med i just denna sekund är att när man suttit vid datorn ett tag så blir man helt torr och sluskig i ansiktet. Kommer det strålning genom skärmen? Inte vet jag men så känns det iaf.


Nu var det ju värsta kul att skriva, men det här inlägget kommer bli alldeles för blajjigt om jag fortsätter så det är bäst att sluta när man är på topp!



Låt dina drömmar bära dig framåt så blir de verklighet en dag.


Kommentarer
Postat av: Lilli

Wowowowow! En ny och spännande blogg att följa! :D

2010-04-29 @ 15:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0