Gott nytt Valborg!

Nu vet jag att jag iallfall kommer ha en trogen läsare i den här bloggen. Min bärre Lilli, hon har tjatat att jag ska blogga så här får hon!

Valborg idag. Någon som ska gör nåt kul? Jag ska ha middag med några vänner, ska upp och jobba imorgon så det blir nog rätt lugnt (hoppas jag, försöker intala mig själv det men det brukar oftast inte bli så).
Jag tycker att det här med valborg förlorar lite av charmen när det är på en helg. Det blir ju som en helt vanlig fredag. Det roliga med valborg är ju när det är på en vardag och första maj också är på en vardag. Då vanligt folk är får vara lediga.
Dessutom måste jag även medge att valborg är tonåringarnas midsommar. Jag tror att jag slutade gilla valborg när jag blev typ...18. Man behöver liksom inte smita undan till något gömställe för att supa sig redlös :P

Alla vänner: Ta det lugnt ikväll. Eller....nja, festa som galningar men ta hand om varandra :)

Lilli.

Den här bilden hade du inte förväntat dig vaa? ;P

 

 

Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lill

haha, vad är det för bild??

2010-04-30 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0