Tips!

Något som är riktigt roligt när man åker utomlands är att shoppa på sådana ställen som inte finns i Sverige. Det är bland det bästa jag vet. Att köpa saker som inte finns här.
Ett mycket bra exempel på det är butiken Victorias Secret. Det är mer än en butik, det är som att gå in i himmelriket!
Tyvärr kan man ju inte vara där så mycket som man skulle vilja, men det är väl det som är endel av tjusningen.

Iallafall, här är mitt tips om ni ska till någon flygplats, eller ännu bättre, en stad som har Victorias S' butik.
Om jag fick gå in där och bara köpa en produkt skulle det utan tvekan vara någon utav deras dussintals body splash. De finns i en uppsjö av olika färger och dofter. Min favorit är Love Spell. (Här skulle detb ha varit förträffligt med någon slags doftdator, för det går inteatt föreställa sig hur gott den luktar). Man sprejarpå sig lite när man känner för det och den sitter där den ska. Inte som en parfym, mer som en uppfräshning.  Den är enkel att ha med sig i väskan och spraya på sig om man varit på nåt snuskigt ställe, åkt tåg eller varit på en rökig uteservering.
En av mina bästa kompisar har sin favorit, Endless Love. Hon går ingenstans utan den och får hon inte spraya på sig den får hon panik. Är den slut så får hon näst intill abstinens. Hon är rolig hon.



Belv kanske lite lång beskrivning, hade kunnat babbla på hur mycket som helst om detta. Det var iallafall ett litet tips från mig :)




Bakom varje kvinna i mink står en annan som säger kvickheter om var hon har fått den ifrån...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0