Vad ska vi göra nu?

På lördag ska jag på maskerad. Min vän Maria är en riktig sucker för olika utstyrslar och kostymer. Hon har styrt upp det hela och det kommer bli grymt kul. Går man inte ALL IN blir man inte insläppt. Hårda bud.

Jag har några varianter jag funderar på. Vet dock inte hur jag ska prioritera. Ska man va verklighetstrogen men ful? Eller snygg men kanske lite mindre utspökad? Det är den svåra frågan.

Här är de jag funderar på iallafall:












Cruella De Vil, Barbie, Jasmine

Vilken av dem ska man ta? Alltid är det ett svårt val :P



De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan.


Kommentarer
Postat av: Sasbaj

Blogga ra!

2010-05-20 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0